Internationals exhibitions:
>=4D, 2004 - EmMeio, 2008 - EmMeio#2, 2010, - EmMeio#3,2011 - EmMeio#4, 2012 - EmMeio#5, 2013 - EmMeio#6, 2014 -
CAC4-UFRJ, 2014 - EmMeio#8, 2016, Virtual Realities, 2017
Nationals exhibitions:
Latin America Festival of Art and Culture, 2007 – Winter Festival of Diamantina, 2006 – Visual Semiotic Congress,
PUC-SP, 1996 - and many more …
The Exhibition >=4D (Either equal or greater than 4D) was held at Bank of Brazil Cultural Center (CCBB, Brasilia).
The exhibitions EmMeio were held at the National Museum of the Republic (Brasilia), the CAC4 (Computer Art Congress 4) exhibition
was held at the Fine Arts School of the University of Rio de Janeiro (UFRJ), and the exhibition Virtual Realities was held at The Brasilia's Planetarium.
These exhibitions designs were conceived as meta installations and their set ups were based on the concept of self organization. At their spaces, the public interacted with the artists’ works perceiving their interconnections without being confined in 'dark black boxes', segregated and conceived as adoration sanctuaries.
Exposições internacionais:
>=4D, 2004 - EmMeio, 2008 - EmMeio#2, 2010, - EmMeio#3,2011 - EmMeio#4, 2012 - EmMeio#5, 2013 - EmMeio#6, 2014 -
CAC4-UFRJ, 2014 - EmMeio#8, 2016
Exposições nacionais:
Exposições nacionais: Festival Latino Americano de Arte e Cultura, 2007 - Festival de Inverno de Diamantina, 2006 -
Congresso de Semiótica Visual, PUC-SP, 1996 - e outras mais ...
A exposiçõo >=4D (Maior ou igual a 4D) foi realizada no CCBB (Centro cultural do Banco do Brasil, Brasília).
As exposições EmMeio foram realizadas no Museu Nacional da República (Brasília),
a exposiçõo do CAC4 (Computer Art Congress 4) foi realizada na Escola de Belas Artes da UFRJ, e a exposição Realide Virtual foi realizada no Planetário de Brasília. As expografias das exposições foram concebidos como meta instalações
e realizadas utilizando-se o conceito de auto-organização. No espaço resultante, o público percorre os
trabalhos dos artistas percebendo suas interconexões sem ter que se confinar em 'escuras caixas pretas', segregadas e concebidas
como santuários de adoração.
Meta-installation with the participation of 11 Brazilian artists and one Latin American group. It was held at Bank of Brazil
Cultural Center (Brasilia). Two vectors pointed to its conceptual aims. At the first floor the installations pointed to abstract
poetic universes. At the low level the installations pointed to Earth and poetic universes related to life.
Meta-instalação da qual participaram 11 artistas brasileiros e um grupo latino-americano.
Foi realizada no Centro Cultural Banco do Brasil, Brasília. A meta-instalaçõo norteava-se por dois vetores.
No andar térreo as instalações apontavam para universos poéticos conceituais e abstratos.
No subsolo as instalações voltavam-se para a terra e agenciavam universos poéticos mais relacionados com a vida.